На допомогу керівнику ОСН
Завантажити у форматі .ppt
Інструменти захисту прав споживачів та шляхи комунікацій у сфері житлово-комунальних послуг м. Києва
КБУ |
| цілодобово |
Спеціалізована диспетчерська служба з питань ЖКГ |
| цілодобово |
Сервісні центри |
| Працює в пілотному режимі |
Органи |
| |
Уповноважена особа в будинку |
| http://kmr.ligazakon.uа/SІТЕ2/1 dockі |
Інспекція | Захист прав споживачів шляхом безпосередніх перевірок «на місці» та вироблення алгоритмів захисту прав споживачів під час системних порушень, зокрема: монополістами тощо. | Формує роботу на основі звернень до Контактного центру. |
Карта відновлення комунальних послуг | Можливість для кожного в режимі оn-lіnе бачити адреси, де виникли аварії, їх причини та строки усунення |
Шановні керівники ОСН міста Києва!
Надаємо для ознайомлення всі актуальні та затверджені переліки по ремонтам у місті Києві на 2015 рік.
Зокрема: капітальний ремонт, встановлення лічильників, ремонт бюветних комплексів тощо.
Для зручності, сюди також будуть додаватися всі новоприйняті розпорядження щодо ремонтів. Тож у режимі on-line можна ознайомлюватися з оновленою та актуальною інформацією.
Свої пропозиції щодо налагодження комунікації між ОСН та міської владою (зокрема з питань, що стосуються ЖКГ), можна надсилати на e-mail: [email protected]
7 травня 2015 під час тристоронньої зустрічі ОСН з представниками міської влади та теплопостачальних організацій – ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» тощо, одним із озвучених питань була пропозиція залучати представників ОСН до зняття показників з теплового лічильника у будинках, де вони встановлені.
Такий досвід участі жителів у знятті показників з теплового лічильника у будинках в Києві вже запроваджено і кожен киянин може взяти в ньому участь.
Для цього потрібно здійснити кілька кроків:
Перший крок: ознайомитися з переліком будинків, в яких встановлено прилади обліку тепла.
Другий крок: у разі наявності будинку у переліку, споживач телефонує у міську службу 15-57 та залишає свої контакті дані (адреса проживання та контактний телефон).
Третій крок: у період з 10 до 20 числа місяця представник ПАТ «Київенерго»/ ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» зателефонує мешканцю та повідомить про конкретну дату та час його прибуття до їх будинку.
Четвертий крок: у період з 20 до 25 числа місяця мешканець та представник ПАТ «Київенерго»/ ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» спільно фіксують попередні та поточні показання приладу обліку теплової енергії.
Ця інформація детально описана на сайті КМДА у розділі «Енергозбереження у Києві» та на офіційній сторінці заступника голови КМДА – Петра Пантелеєва.
Відгуки, пропозиції, опис спільних заходів з цього питання також можна надіслати на e-mail: [email protected]