Головна  →  Коментарі  →  2 червня 2015

Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА: «У нас змінилося законодавство: функція виконавця комунальних послуг розділилася на багато організацій. Тому мешканець Києва дезорієнтований, він не знає, де отримати кваліфіковану відповідь на свої питання щодо комунальної сфери. Тож наше завдання – створити вже цього року ряд пілотних Центрів обслуговування клієнтів…»

Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА: «У нас змінилося законодавство: функція виконавця комунальних послуг розділилася на багато організацій. Тому мешканець Києва дезорієнтований, він не знає, де отримати кваліфіковану відповідь на свої питання щодо комунальної сфери. Тож наше завдання – створити вже цього року ряд пілотних Центрів обслуговування клієнтів…»

Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА: «У нас змінилося законодавство: функція виконавця комунальних послуг розділилася на багато організацій. Тому мешканець Києва дезорієнтований, він не знає, де отримати кваліфіковану відповідь на свої питання щодо комунальної сфери. Тож наше завдання – створити вже цього року ряд пілотних Центрів обслуговування клієнтів, які і компенсуватимуть прогалину в комунікації між комунальними структурами і громадянами».

Перейти до спискуВерсiя для друку