Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА: «У нас змінилося законодавство: функція виконавця комунальних послуг розділилася на багато організацій. Тому мешканець Києва дезорієнтований, він не знає, де отримати кваліфіковану відповідь на свої питання щодо комунальної сфери. Тож наше завдання – створити вже цього року ряд пілотних Центрів обслуговування клієнтів, які і компенсуватимуть прогалину в комунікації між комунальними структурами і громадянами».
- Про департамент
- Керівництво
- Структура
- Підрозділи
- Положення
- Особистий прийом
- Звернення громадян
- Накази
- Державні закупівлі
- Бюджетні програми
- Форма запиту на інформацію
- Очищення влади
- Доступ до публічної інформації
- Контакти
- Підпорядковані комунальні підприємства
- Громадське обговорення
- Конкурсний відбір на посади керівників підпорядкованих КП
- Нормативно-правова база
- Громадянське суспільство
- Портал електронних петицій Києва
- Консультації з громадськістю
- Громадська експертиза
- Громадська рада при КМДА
- Форум організацій громадянського суспільства
- Реалізація заходів, передбачених Указом Президента України від 26.02.2016 №68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні»
- Координаційна рада з питань сприяння розвитку громадянського суспільства при КМДА
- Ініціатива «Партнерство «Відкритий уряд»
- Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів
- Міські конкурси ІГС
- Громадська перспектива: прозора влада та активна громада
- ЯРМАРОК ПРОЄКТІВ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОП-100
- Громадський бюджет міста Києва
- Безбар’єрність
- Увічнення пам'яті
- Книговидання
- Журналістам