Головна  →  Новини  →  12 червня 2015

Міська влада та органи самоорганізації населення налагоджуватимуть комунікації у сфері надання житлово-комунальних послуг

Міська влада та органи самоорганізації населення налагоджуватимуть комунікації у сфері надання житлово-комунальних послуг

Про це йшлося під час круглого столу представників міської влади з керівниками органів самоорганізації населення «Побудова ефективної системи комунікації та захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг міста Києва», який пройшов сьогодні в «Укрінформі».

В ході засідання заступник голови КМДА Петро Пантелеєв та директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда більш детально зупинилися на створенні ефективних шляхів комунікації у сфері надання житлово-комунальних послуг. Не оминули увагою і питання захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг перед монополістами. Перший заступник директора Центру обслуговування споживачів Шевченківсього району столиці Катерина Саркісова розповіла про утворення та роботу пілотних варіантів Центру обслуговування клієнтів у місті Києві, які саме і опікуватимуться цими питаннями, чим також компенсуватимуть прогалини в комунікації між комунальними структурами і громадянами.

Як зазначила директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда, галузь житлово-комунального господарства є найбільш важливою і запитуваною, тому ОСНи не випадково мають певні контрольні функції саме у цьому напрямку:

‒ Налагодження громадського контролю за використанням коштів міського бюджету та програм і проектів розвитку територій у столиці вже розпочалося. І міською владою цей процес буде лише підтримуватися і заохочуватися. Як ви знаєте, тісна та системна взаємодія з громадськістю ‒ один з ключових меседжів нинішньої влади.

Детальніше за посиланням.

Перейти до спискуВерсiя для друку