КМДА Київська міська державна адміністрація


22 лютого 2018

Профільна комісія Київради розглянула звіт Департаменту суспільних комунікацій за 2017 рік і надала рекомендації щодо виконання програми «Київ інформаційний» у 2018 році (+ відео)

Профільна комісія Київради розглянула звіт Департаменту суспільних комунікацій за 2017 рік і надала рекомендації щодо виконання програми «Київ інформаційний» у 2018 році (+ відео)

Як повідомили в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій, під час засідання постійної комісії Київської міської ради з питань культури, туризму та інформаційної політики депутати заслухали і взяли до відома звіт про виконання міської цільової програми на 2016‒2018 роки «Київ інформаційний» у 2017 році.

‒ Завдяки ухваленій депутатами Київради програмі, ми намагаємося доносити позицію міської влади до киян, пояснювати суть рішень, змін, залучати громадський сектор до місцевих політик, ‒ зазначила директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда.

Серед інновацій, які Департаментом було застосовано вперше, керівник Департаменту виділила:

- фахове соціологічне дослідження «Комунікації «влада-громадськість»: виклики та нові можливості для столиці», зокрема про які послуги, сервіси ініціативи влади кияни хочуть мати більше інформації та якими каналами комунікації отримувати цю інформацію;

- три інтегровані мультимедійні інформаційні кампанії: популяризація української мови, читання та декомунізація, зокрема виготовлені та поширені соціальні та анімаційні ролики, 10 програм про героїв, чиї імена увічнені у назвах вулиць, поліграфічні матеріали, зовнішня реклама, проведені флешмоби та ін.;

- створення та наповнення окремої інформаційної рубрики «Київ» на цифровій платформі ІА «Укрінформ»;

- щотижнева підготовка та розсилка інформаційного дайджесту Департаменту, зокрема для інформування киян про виконання завдань Програми та анонси соціально-важливих подій;

- Арт-проект «Закохані в життя» («MuseforYouth») у рамках інформаційної кампанії «Київ – європейський» на станціях «Київського метрополітену»;

- розроблення Комунікативної стратегії Києва-2025, зокрема забезпечено обґрунтування необхідності розроблення Комунікативної стратегії як однієї з умов успішної реалізації Стратегії розвитку Києва ‒ 2025, яке презентовано інвесторам, знайдено донорів для розроблення;

- прорив року ‒ веб-сайт газети «Вечірній Київ», зокрема забезпечено модернізацію web-порталу vechirniykiev.com.ua мультимедійними технологіями та он-лайн сервісами (фото- та відеогалерея, зворотний зв’язок, опитування громадської дуки), створено нову блог-платформу, яку додано в Телеграм, запущено формат перегляду новин зі смартфонів.

Одним з важливих напрямків Програми залишається підтримка книговидання та столичних авторів. За інформацією заступника директора Департаменту Тетяни Гузенко, залучення до цього процесу представників громадськості, творчих спілок, фахових експертів у складі Видавничої ради при Департаменті суспільних комунікацій дало можливість у 2017 році видати коштом міського бюджету 13 книжок київських авторів загальним тиражем 4500 примірників. Видані книги передані до 139 міських бібліотек.

Цікаво. У 2017 році екранізовано п’єсу, видану за кошти міського бюджету у 2016 році: Неда Неждана «Голос тихої безодні». Фільм має вийти на екрани у 2018-му. Дві книги, обрані Видавничою радою, потрапили до переліку книжкових видань, допущених на здобуття премії Президента України «Українська книжка року» за 2017 рік.

У результаті депутати доручили Департаменту активізувати роботу з роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ, розробки та організації подальшого обговорення концепції Комунікативної стратегії міста Києва до 2025 року, а також підготувати проект відповідної програми на 2019‒2021 роки.

Творчий звіт виконання міської цільової програми на 2016‒2018 роки «Київ інформаційний» у 2017 році.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.