Як киянам просто і зрозуміло розказати про євроінтеграцію, ‒ визначаються у Департаменті суспільних комунікацій. Зокрема, тут розпочато роботу над розробкою відповідного міського Плану заходів на 2019 рік.
‒ Проведене у 2018 році спільно із НДІРОМ соціологічне дослідження показало, що дві третини киян підтримують вступ до ЄС, в той же час майже половина потребує більше інформації про переваги Угоди з ЄС. Тому цього року ми хочемо акцентуватися на підготовці фахівців-комунікаційників, які простою і зрозумілою мовою зможуть розказати киянам про євроінтеграційні процеси. Заплановано виготовлення інформаційної, аудіовізуальної та друкованої продукції. Серед іншого ми й надалі продовжуватимемо розповідати історії успіху київських підприємців, громадських активістів та діячів культури, які вже скористалися цими перевагами, ‒ в.о. директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко.
Так, у 2019 році Департамент суспільних комунікацій започатковує новий напрямок інформаційного дайджесту ‒ «Київ-ЄС», який розповідатиме киянам про європейські цінності, допомогу ЄС, співпрацю у різних галузях, отримання грантів, навчання за кордоном та інші можливості, які дає Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
Інформаційний дайджест «Київ-ЄС» виходитиме 1 раз на місяць. Для отримання дайджесту необхідно підписатися ‒ за посиланням.
«КИЇВ-ЄС» ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ |
| ||||
Управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА Наша адреса: вул. Хрещатик, 50-б, м. Київ, 01001 Тел. 235-02-45 |