Головна  →  Коментарі  →  18 вересня 2019

Марина Хонда, заступниця голови КМДА: «Для Києва відеоіндустрія стає перспективною галуззю ділового туризму. Тільки за два роки кількість заявок на відеозйомку збільшилася вдвічі, а за десять років – у вісім із половиною разів. Дуже приємно, що на місто звертають увагу такі компанії як Apple, Google та Lexus, які знімали тут рекламні ролики своєї продукції. Також збільшився інтерес з боку іноземних кліпмейкерів, які все частіше знімають у Києві відео для всесвітньо відомих зірок»

Марина Хонда, заступниця голови КМДА: «Для Києва відеоіндустрія стає перспективною галуззю ділового туризму. Тільки за два роки кількість заявок на відеозйомку збільшилася вдвічі, а за десять років – у вісім із половиною разів. Дуже приємно, що на місто звертають увагу такі компанії як Apple, Google та Lexus, які знімали тут рекламні ролики своєї продукції. Також збільшився інтерес з боку іноземних кліпмейкерів, які все частіше знімають у Києві відео для всесвітньо відомих зірок»
Перейти до спискуВерсiя для друку