КМДА Київська міська державна адміністрація


22 квітня 2021

Як Київ забезпечує діалог киян з владою в умовах карантину

Як Київ забезпечує діалог киян з владою в умовах карантину

У час пандемії та невизначеності міська влада має якісно та регулярно комунікувати з жителями

Київ – як гаряча точка на карті поширення епідемії коронавірусу в Україні. Щодня саме в столиці фіксують найбільшу кількість захворілих. Це не дивно, беручи до уваги, що Київ є містом з найбільшою чисельністю та високою міграційною активністю. Саме тому столиця особливо гостро відчуває виклики, які пандемія ставить перед містами. Тож рішення про посилений карантин виглядає більш ніж доцільним і логічним.

Але в умовах вимушеної ізоляції міська влада має виконати складне завдання – бути в активному діалозі з жителями міста. Це означає не тільки оперативно доводити суспільно важливу інформацію до киян, а й чути та знати їхні потреби. Тобто забезпечувати двосторонню комунікацію. Рік тому ми вперше зіштовхнулися з таким серйозним викликом. І тоді ми напрацювали дорожню карту, по якій місто рухається і зараз. Фактори, які, на мою думку, забезпечують її ефективність:

Повсюдність. Ми провели широку інформаційну кампанію, яка охопила буквально усе місто. Зовнішня реклама, якщо в цьому випадку взагалі доцільно вживати поняття «реклама», була усюди. Інформація про дії міської влади та способи захисту від вірусу супроводжувала киян від плакатів на під'їздах будинків, до щитів, сітілайтів та білбордів на вулицях, від листівок у транспорті, і до мультимедійних площ у торговельних закладах. 

Онлайн присутність. Так само, повний доступ до важливої інформації у жителів міста є на онлайн-каналах. Місто інформує про діяльність щодо протидії пандемії у всіх соцмережах, діджитал медіа, телеграм-каналах.

Чесна комунікація. Рік тому мер Києва почав і досі продовжує особисто інформувати киян про дії міської влади. Віталій Кличко повідомляє про кожне рішення, яке приймає КМДА, та пояснює причини, через які воно було прийняте. Це дуже важливо, адже демонструє прозорість міської влади та її відповідальність за свою роботу.

ЗМІ. Якщо для інформування киян про дії міста під час карантину ми використовуємо усі можливі площини та майданчики, то традиційні медіа ми намагалися перетворити з інформаційного каналу на помічника, який допомагає аудиторії боротися з незручностями, які створює самоізоляція. Інформаційний портал «Вечірній Київ» та газета «Хрещатик» щодня у різний спосіб доносили до жителів столиці об’єктивну інформацію.

Від початку і до завершення першого локдауну на телеканалі «Київ» транслювався багатогодинний щоденний інформаційний марафон «Спецпроект «Карантин». До того ж Київ першим запустив онлайн уроки для школярів. На міському каналі вийшло понад 370 уроків на більш як 250 годин ефірного часу. 

Наші медіа були і залишаються надійними джерелами інформації – у режимі 24/7 вони вже рік інформують містян про дії та рішення міської влади у боротьбі з коронавірусом. На телеканалі «Київ» запущено інформаційно-просвітницький проєкт «COVID без брехні» та документальний фільм «Карантин», що відтворює хронологію подій у столиці.

Не менш важливим завданням є збереження спокою та нагадування, що попри складний період пандемії, життя триває і рано чи пізно стане більш активним. Тому разом з радіо «Київ FM» ми організували проведення онлайн концертів та святкових заходів. Адже ми хочемо, щоб життя киян було хоча б в якійсь мірі схожим на докарантинні часи з активним культурним життям. Розуміючи, як складно працювати в умовах обмежень бізнесу, радіостанція пішла на безпрецедентний захід і надала можливість безкоштовної реклами місцевим підприємцям. 

Зворотний зв'язок. Важливим є і розуміння того, наскільки комунікаційні рішення влади є ефективними. Тому ми приділяємо особливу увагу зверненням жителів, пов'язаних із запровадженням або посиленням карантину. Аналізуємо, де саме і якої інформації киянам не вистачає та працюємо на виправлення слабких напрямів. Звичайно все це є можливим тільки завдяки спільній роботі усіх міських служб – від відділів, що опрацьовують звернення громадян до адмінцентрів, куди жителі звертаються.

У такому форматі ми працюємо вже рік. Може здатися що подібна масована інформаційна кампанія є надто насиченою. Але людина почувається більш спокійно, якщо вона поінформована та розуміє причину того, що відбувається. Тому я впевнений, що в умовах карантину ми просто не маємо права залишити киян без достовірної та своєчасної інформації!



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.