КМДА Київська міська державна адміністрація


21 грудня 2022

Департамент суспільних комунікацій пропонує проводити електронні консультації з громадськістю за допомогою застосунку «Київ Цифровий»

Департамент суспільних комунікацій пропонує проводити електронні консультації з громадськістю за допомогою застосунку «Київ Цифровий»

Департамент суспільних комунікацій КМДА спільно з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій КМДА розробили проєкт порядку проведення електронних консультацій у місті Києві за допомогою мобільного застосунку «Київ Цифровий» у модулі «Опитування». Йдеться про обговорення проєктів нормативно-правових актів, перейменування об’єктів міської топоніміки та соціологічні опитування. 

Відповідну ініціативу обговорили в рамках круглого столу з представниками депутатського корпусу, громадськості та виконавчого органу. 

«Наша мета – покращити існуючі інструменти участі та залучати якомога більше представників територіальної громади на ранніх етапах вироблення рішень міською владою. Наразі електронні консультації відбуваються на порталі територіальної громади міста Києва, однак ця система є малоефективною, адже верифікація здійснюється через електронну пошту, що збільшує ризики «накручування» голосів. Окрім того, за даними порталу, участь у таких консультаціях бере критично мала кількість киян – в середньому за/проти один проєкт віддає свої голоси близько 6 осіб», - зазначає директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк.

При цьому він наголошує – застосунком «Київ Цифровий» користується вже більше 2 мільйонів жителів столиці, що дає можливість максимально використовувати цей ресурс для залучення містян до обговорення міських політик. Яскравий приклад – перейменування вулиць. 

«Минулого року загалом було проведено 25 опитувань щодо перейменувань об’єків топоніміки на порталі територіальної громади міста Києва, в яких в середньому на одне опитування взяло участь 230 осіб. У застосунку «Київ Цифровий» лише за один місяць 2022 року було проведено 32 опитування щодо перейменувань, в якому взяло участь майже 417 тисяч осіб, тобто – на одне опитування в середньому 13 тисяч осіб. Різниця колосальна», - підкреслює Роман Лелюк. 

Загалом, включення опитувань громадян до модулю «Опитування» застосунку «Київ Цифровий» дозволить оптимізувати процес опитування. Тобто зменшить рівень залученості людського ресурсу до процесу опитування, дасть можливість обирати конкретні цільові групи відповідно до завдань опитування, збільшить кількість респондентів та полегшить обробку його результатів.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.