Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми проводимо масштабну інформаційно-комунікаційну кампанію щодо перейменувань у столиці, яка передбачає розповсюдження інфографічних матеріалів в соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення буклетів із перейменованими вулицями в розрізі кожного району. Також видали загальний збірник, де знайомимо киян із новою назвою їхньої вулиці та постаттю, на честь якої вона найменована. Тобто наша мета – не просто позбавлення від ідеологічних кліше та міфів російської імперської спадщини, ми хочемо, аби кияни більше знали про тих, на честь кого перейменували їхню рідну вулицю»
- Про департамент
- Керівництво
- Структура
- Підрозділи
- Положення
- Особистий прийом
- Звернення громадян
- Накази
- Державні закупівлі
- Бюджетні програми
- Форма запиту на інформацію
- Очищення влади
- Доступ до публічної інформації
- Контакти
- Підпорядковані комунальні підприємства
- Громадське обговорення
- Конкурсний відбір на посади керівників підпорядкованих КП
- Нормативно-правова база
- Громадянське суспільство
- Портал електронних петицій Києва
- Консультації з громадськістю
- Громадська експертиза
- Громадська рада при КМДА
- Форум організацій громадянського суспільства
- Реалізація заходів, передбачених Указом Президента України від 26.02.2016 №68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні»
- Координаційна рада з питань сприяння розвитку громадянського суспільства при КМДА
- Ініціатива «Партнерство «Відкритий уряд»
- Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів
- Міські конкурси ІГС
- Громадська перспектива: прозора влада та активна громада
- ЯРМАРОК ПРОЄКТІВ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОП-100
- Громадський бюджет міста Києва
- Увічнення пам'яті
- Книговидання
- Журналістам