КМДА Київська міська державна адміністрація


28 грудня 2022

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми проводимо масштабну інформаційно-комунікаційну кампанію щодо перейменувань у столиці, яка передбачає розповсюдження інфографічних матеріалів в соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення буклетів із перейменованими вулицями в розрізі кожного району. Також видали загальний збірник, де знайомимо киян із новою назвою їхньої вулиці та постаттю, на честь якої вона найменована. Тобто наша мета – не просто позбавлення від…»

Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Ми проводимо масштабну інформаційно-комунікаційну кампанію щодо перейменувань у столиці, яка передбачає розповсюдження інфографічних матеріалів в соціальних мережах, розміщення зовнішньої реклами та виготовлення буклетів із перейменованими вулицями в розрізі кожного району. Також видали загальний збірник, де знайомимо киян із новою назвою їхньої вулиці та постаттю, на честь якої вона найменована. Тобто наша мета – не просто позбавлення від ідеологічних кліше та міфів російської імперської спадщини, ми хочемо, аби кияни більше знали про тих, на честь кого перейменували їхню рідну вулицю»



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.