Головна  →  Новини  →  15 березня 2021

Роман Лелюк: Інформкампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб

Роман Лелюк: Інформкампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб

Про це повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк під час публічного представлення інформації про виконання бюджетних програм Департаментом у 2020 році. Кампанія інформування киян щодо протидії поширенню COVID-19 стала одним з найбільших викликів 2020 року. Міська влада оперативно відреагувала на нові реалії. Було забезпечено щоденне широке інформування про ситуацію щодо COVID-19 та дії міської влади.

Телеканал «Київ» першим запустив онлайн уроки для школярів, які навчалися вдома. Крім того, транслювався ряд ексклюзивних телепроєктів: багатогодинний щоденний інформаційний марафон «Спецпроект «Карантин», документальний фільм «Карантин» про події в Києві, інформаційно- просвітницький проект «COVID без брехні». Радіо «Київ FM» стало одним з першоджерел інформування слухачів про заходи, які здійснює місто для боротьби з пандемією.

Масштабна кампанія зовнішньої реклами охопила усі види носіїв в кожному районі міста. До того ж, Департаменту вдалося виграти грант у 63 тисячі доларів від “Bloomberg Philanthropies” на інформаційні кампанії щодо протидії поширення коронавірусу. «Ми планували свою діяльність таким чином, щоб донести інформацію до усіх категорій киян. Для молоді ми обирали діджитал-канали. Для старшого покоління проводили інформування через традиційні медіа – телебачення, радіо та пресу. Інформація супроводжувала киян усюди – від під’їзду, де вони живуть, у громадському транспорті, яким вони користуються, до торгових центрів, які вони відвідують та соціальних установ. Завдяки цьому інформкампанія протидії COVID-19 охопила 4 мільйони осіб», - повідомив Роман Лелюк.

Загалом Департаментом спільно з комунальним підприємством «Центр публічної комунікації та інформації» було здійснено 26 інформаційно-комунікаційних кампаній, присвячених інструментам громадської участі у житті міста, екологічній безпеці, патріотичному вихованню та іншим напрямкам. «Міська влада змогла якісно комунікувати з киянами в цей складний час. Але умови пандемії змушують нас ще більше уваги приділяти інструментам діалогу влади та жителів. Тому їх розвиток є одним з основних пріоритетів роботи Департаменту і надалі», - прокоментував Роман Лелюк.

Перейти до спискуВерсiя для друку