Головна  →  Новини  →  4 серпня 2021

Роман Лелюк: Після переїзду до нового приміщення телеканал «Київ» створив сучасний знімальний павільйон

Роман Лелюк: Після переїзду до нового приміщення телеканал «Київ» створив сучасний знімальний павільйон

Після переїзду телеканалу «Київ» до нового просторого приміщення по вулиці Глибочицькій, телевізійники отримали можливість створити сучасний мультифункціональний знімальний павільйон. Про це повідомив Роман Лелюк, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА, якому підпорядковується міський мовник.

«Після переїзду з аварійної будівлі до сучасного приміщення телеканал «Київ» зміг трансформувати знімальний майданчик та зробити його мультфункціональним. У старому приміщенні зробити це було неможливо просто фізично. Тепер же завдяки оновленням новий знімальний павільйон вміщує три локації, де можна одночасно проводити зйомку різних програм. Це новини, розмовна студія та майданчик для запису концерту. Тож тепер головний міський мовник зможе згенерувати ще більше унікального якісного контенту для глядачів», - розповів Роман Лелюк.

Оснащення було здійснено без залучення додаткового фінансування в рамках діючої міської цільової програми розвитку інформаційно-комунікативної сфери міста Києва на 2019-2021 роки. Окрім оновленого знімального павільйону, протягом цього літа на телеканалі «Київ» було здійснено ряд якісних перетворень, які дозволяють телевізійникам створювати якісний сучасний телепродукт.

Так, у червні відбувся перехід мовлення у HD-формат, який забезпечує більш якісне і широке покриття сигналу телеканалу, ніж аналоговий формат. Також цього літа була запущена нова система титрування Vizrt, завдяки якій телевізійники у режимі реального часу працюють з графікою та титрами і таким чином створюють максимально оперативний та точний візуальний інформаційний контент.

«Усі ці зміни дозволили без залучення додаткових коштів еволюційно змінити телевізійний продукт телеканалу: щодня виробляється 16 годин контенту власного виробництва, реалізуються спільні проєкти телеканалу «Київ» та радіо «Київ FМ». І найголовніше – глядач вже оцінив ці перетворення. За даними дослідження компанії «Форсервіс», проведеного у квітні 2021 року,  рівень довіри до телеканалу Київ складає 72% серед тих, хто з ним контактує» - повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА.

Перейти до спискуВерсiя для друку