Головна  →  Новини  →  22 листопада 2021

Дайджест новин Департаменту суспільних комунікацій

       

 
#КиївКомунікативний
 
 
 
  

За два роки роботи у новому форматі об’єднані редакції телеканалу «Київ» та радіо «Київ FM» посіли лідерську позицію серед регіональних мовників за чисельністю аудиторії за результатами дослідження Big Data Ua. Про це повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк під час візиту до студії телеканалу у День працівників радіо, телебачення та зв’язку, який відзначається 16 листопада. Нагадаємо, саме Департамент суспільних комунікацій відповідає за розвиток та роботу комунальних медіа Києва.

«Два роки тому ми поставили собі амбітну мету – оновити телеканал «Київ» технічно та змістовно, щоб кияни мали якісне та сучасне джерело достовірної інформації про життя столиці. Тому редакції телеканалу та радіо здійснили переїзд із аварійної будівлі до нового спеціально облаштованого приміщення. Ми оновили технічний арсенал мовника. А журналісти змінили формати своєї роботи та максимально зосередилися на оперативних новинах столиці. Завдяки цьому, за даними Nielsen, із продукцією телеканалу щомісяця контактують більше мільйона киян. А рівень довіри до телеканалу серед глядачів «Київ» становить 72% за даними дослідницького холдингу 4Service, в той час як середній рівень довіри до регіонального телебачення в Україні – 38% (за даними щорічного опитування USAID-Internews «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 р.»)», – розповів Роман Лелюк.

У рамках модернізації телеканал здійснив ребрендинг, актуалізував формат мовлення, створив сучасний павільйон-трансформер із відеостіною, де одночасно можуть знімати 3 різні програми, та оновив апаратно-студійний комплекс. Завдяки змінам, щодня на каналі «Київ» виходить 10 годин у форматі news room, одночасно курсують містом 8 знімальних лайвгруп, створюється документальне кіно власного виробництва та майже 2 десятка унікальних телепроєктів про Київ. На радіо «Київ FM» вдвічі збільшено потужність радіопередавача та зросла кількість авторських проєктів, а також програм розмовного формату.

У 2021 році телеканал почав мовлення у HD-форматі. Комплексні перетворення забезпечили глядачу якісну живу картинку практично в режимі реального часу. У найближчий час мовник планує зосередитися на утриманні лідерських позицій серед регіональних телеканалів та збереженні аудиторії, яку він акумулював. Нині 66% глядачів телеканалу складає аудиторія, молодша за 50 років, тоді як до трансформації стільки ж глядачів було старше 50 років.

 

 

Управління інформаційної політики та комунікацій
Департаменту суспільних комунікацій КМДА
Наша адреса: вул. Хрещатик, 50-б, м. Київ, 01001
Тел. 235-02-45
Перейти до спискуВерсiя для друку