Головна  →  Громадянське суспільство  →  Безбар’єрність  →  Посилання на сторінки «Безбар’єрності» підпорядкованих комунальних підприємств

Посилання на сторінки «Безбар’єрності» підпорядкованих комунальних підприємств


 

Звернення громадян

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Ви можете:

  • принести звернення особисто і залишити в скриньці Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(вул. Хрещатик, 50 Бм. Київ);
  • надіслати лист поштою за адресою: вул. Хрещатик, 50 Б, 01001м. Київ;
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected].
Версiя для друку