Безбар’єрність. Департамент суспільних комунікацій
- Фізична безбар’єрність
- Інформаційна безбар’єрність
- Цифрова безбар’єрність
- Суспільна та громадянська безбар’єрність
- Освітня безбар’єрність
- Економічна безбар’єрність
- Нормативна база, документи
- Новини
- Сервіси
- Результати моніторингів
- Посилання на сторінки «Безбар’єрності» підпорядкованих комунальних підприємств
Звернення громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Ви можете:
- принести звернення особисто і залишити в скриньці Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(вул. Хрещатик, 50 Б, м. Київ);
- надіслати лист поштою за адресою: вул. Хрещатик, 50 Б, 01001, м. Київ;
- надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected].