Головна  →  Громадянське суспільство  →  Безбар’єрність  →  Суспільна та громадянська безбар’єрність

Суспільна та громадянська безбар’єрність


 

Забезпечено рівні можливості участі всіх людей, їх об’єднань та окремих суспільних груп у житті громад та держави, рівний доступ до суспільно-політичного та культурного життя, сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації, а також інклюзивне середовище як передумова для участі у всіх формах суспільного життя та громадської активності.

Рівень соціального залучення та громадянської участі окремих (зокрема маломобільних) груп населення є досить низьким, а тому необхідно забезпечити безбар’єрну участь всіх громадян у житті суспільства.

Низький рівень культури усвідомлення сутності і важливості створення безбар’єрного простору вимагає активізації просвітницької діяльності та подолання дискримінації.

Рівень залучення всіх суспільних груп на державному та місцевому рівні до громадянської участі є недостатнім, а отже, необхідно подолати бар’єри реалізації прав і можливостей громадянської участі.

Застарілі підходи у сфері охорони здоров’я вимагають переглянути підходи до оцінки втрати функціональності та розвитку реабілітаційних послуг.

Підходи у сфері соціального захисту є застарілими, а отже, механізми розподілу пільг та гарантій мають бути переглянуті.

Для досягнення стратегічної цілі “Забезпечення усіх груп населення рівними правами та можливостями для соціального залучення та громадянської участі” визначено такі завдання:

  • щодо забезпечення безбар’єрної участі всіх громадян у житті суспільства:
    • розроблення та допомога у впровадженні практик та механізмів соціальної та громадської участі, зокрема через формування публічних політик та норм законодавства щодо забезпечення безбар’єрності;
    • проведення наскрізного аналізу публічних політик, законодавства та практик органів державної та місцевої влади щодо відповідальності за забезпечення безбар’єрності та інформування громадян про можливості та участі у суспільному житті;
    • заохочення та впровадження у політичне, суспільне, культурне життя практик діалогу між різними групами населення та суб’єктами прийняття рішень;
    • впровадження найкращих практик і механізмів залучення осіб з інвалідністю, молоді, осіб похилого віку, батьків з дітьми дошкільного віку до культурного життя;
    • забезпечення можливостей безбар’єрної участі громадян у культурному житті, доступу до культурних послуг, культурних цінностей, культурної спадщини та інформації про них;
    • формування публічних політик, стратегій розвитку місцевого та національного рівня на засадах інклюзивності та згуртованості;
    • забезпечення належних умов для участі маломобільних груп населення в спортивних заходах.

Звернення громадян

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Ви можете:

  • принести звернення особисто і залишити в скриньці Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(вул. Хрещатик, 50 Бм. Київ);
  • надіслати лист поштою за адресою: вул. Хрещатик, 50 Б, 01001м. Київ;
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: [email protected].
Версiя для друку