Головна  →  Коментарі  →  18 грудня 2015

Ярослав Ведмідь, засновник digital-агентства Postmen: «Україна – дуже драматична історія для світу. Ми виникаємо кожні десять років як величезна надія для всіх. Однак ми злили самі себе через нестачу досвіду та відволікання на світову увагу. Ми забули, що це шанс вибудувати нову Україну...»

Ярослав Ведмідь, засновник digital-агентства Postmen: «Україна – дуже драматична історія для світу. Ми виникаємо кожні десять років як величезна надія для всіх. Однак ми злили самі себе через нестачу досвіду та відволікання на світову увагу. Ми забули, що це шанс вибудувати нову Україну...»

Ярослав Ведмідь, засновник digital-агентства Postmen: «Україна – дуже драматична історія для світу. Ми виникаємо кожні десять років як величезна надія для всіх. Однак ми злили самі себе через нестачу досвіду та відволікання на світову увагу. Ми забули, що це шанс вибудувати нову Україну. На нас не можна не звертати увагу. Ми для світу – театр, інколи драматичний, інколи комедійний. Українська драма дуже приваблює світ. Просувати бренд «Україна» в світі повинен кожен. Бренд – це не про імідж, це не про піар, не про комунікацію, це про сутність!»

Перейти до спискуВерсiя для друку