Як повідомили в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій, досвідом комунікації під час проведення пісенного конкурсу «Євробачення» поділилися представники різних країн під час міжнародної конференції «Підготовка міста Києва до пісенного конкурсу «Євробачення» у 2017 році». У ході конференції також йшлося про особливості інформаційної кампанії «Євробачення-2015» у Австрії (м. Відень), зокрема, учасники детально зупинилися на питаннях реклами та використання інтернет-платформ для залучення максимальної кількості туристів.
Спільно з учасниками конференції та представниками управління туризму КМДА фахівці Департаменту суспільних комунікацій обговорили нові можливості промоції України та важливість співпраці іноземних ЗМІ для створення і підтримки позитивного іміджу країни-господаря пісенного конкурсу.