Вже стало доброю традицією, що у третій четвер травня українці одягають традиційний одяг ‒ вишиванку. З нагоди цього свята Департамент суспільних комунікацій ініціював флешмоб «Держслужбовці європейської України». Про це повідомили в управлінні інформаційної політики та комунікацій Департаменту.
Як зазначила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко, мета флешмобу – збереження та популяризація українських культурних цінностей, а також руйнування стереотипів сприйняття чиновників:
– Cьогодні вранці журналісти плюсів сказали, що флешмобів у Києві не буде. А тепер подивіться стрічку ФБ! Кияни збиралися біля офісів, державних закладів, вишів. Депутати ‒ у сесійному залі. До нашого флешмобу на східцях Українського дому приєдналися колеги з Печерської РДА, Департаменту житлово-комунального господарства, «Вечірки»... У чому головний секрет вишиванки? Можна, звичайно, про національний бренд, українську ідентичність, цінності... Та, якщо простіше, ‒ вишиванка зігріває душу. І це таке глибоке відчуття...
В.о. головного редактора КП «Вечірній Київ» Максим Філіппов розповів, що редакція «Вечірки» уже третій рік поспіль влаштовує свій власний флешмоб:
– «Прийди на роботу у вишиванці». Це такий простий вчинок, але дуже промовистий. Вишиванка ідентифікує нас, як українців ‒ це важлива частина нашого спадку, бо ж для багатьох це не просто урочистий одяг, а оберіг. Ну і, звичайно ‒ це дуже гарно виглядає.