Світові комунікаційні тренди, як вони працюють, що важливо для комунікацій, креативне мислення та комунікація майбутнього, як достукатися до людей, веб-сайт як ключовий елемент сучасних комунікацій, принципи раціональної організації кризових комунікацій, ‒ про це та багато іншого йшлося під час Першого Всеукраїнського Форуму фахівців у сфері урядових комунікацій #єдинийголос, організованого наприкінці червня Секретаріатом Кабінету Міністрів України. У заході взяли участь прес-секретарі всіх органів державної влади, журналісти, PR-ники та представники Департаменту суспільних комунікацій КМДА.
| Володимир Гройсман, Прем’єр-міністр України: «Нам треба доносити інформацію до тих людей, які є нашою найбільшою цінністю – наших українців. Реформам потрібна чесна дискусія та інформація – кожному з нас потрібно керувати цим діалогом». |
| Еміне Джапарова, перший заступник міністра інформаційної політики: «Комунікація – це не сервісна функція, а функція управління. Ми сьогодні переконуємо органи державної влади, що комунікація – це те, що має бути на першому місці, бо це формує довіру населення, забезпечує відкритість і прозорість дій уряду...» |
| Дмитро Столярчук, директор Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів: «Поєднання людей, зусиль, ідей дало свій результат. Сьогодні ми зробили впевнений крок в справі зміни парадигми мислення представників державних комунікацій від застарілих законів і звичок ‒ до нових форм діалогу і взаємодії з суспільними групами. Тепер важливо перетворити все це на практику». |
| Олександр Пасхавер, президент Центру економічного розвитку: «В Україні масово звільняються судді ‒ і це добрий симптом… Ось ви говорите антикорупційні органи не працюють. Негативний приклад: НКВД теж не одразу запрацювало, їм знадобилося пару років. 700 антикорупціонерів зібралися, якщо вони почнуть працювати в єдиному напрямку, то через пару років у нас будуть істотні результати. Новоствореним органам потрібно пару років на організацію роботи». |
| Давід Стулік, прес-аташе представництва ЄВ в Україні: «Це ваша країна. Не чекайте, що хтось щось зробить за вас. Ми (ЄС) будемо допомагати, радити, будемо стояти поруч, але робити зміни – вам». |
| Вадим Денисенко, народний депутат України: «Кожен має право на помилку. У комунікаціях головне говорити правду». |
| Євген Кудрявченко, співзасновник та СЕО веб-продакшн «Vintage»: «Сайт органів влади має визивати довіру. Не можна лише декларувати, потрібно щось робити. І не боятися помилок. Мобільна реальність вже наступила. Покажіть просто як працює складне». |
| Олена Фроляк, президент ТОВ «Міжнародна комерційна телерадіокомпанія» ICTV: «Нам на телебаченні не вистачає живого просунутого чиновника. Немає суті у розмові з чиновником. Критика ‒ це не смерть». |
| Володимир Павлюк, головний редактор новин на телеканалі СТБ: «Ми, журналісти, шукаємо недоліки, а ви шукаєте переваги і намагаєтеся нам їх продати. Новина – це щось, що виходить за рамки норми». |
| Ірина Золотаревич, радник Прем’єр-міністра України: «Люди йдуть у соцмедіа. Ми знаходимося на стадії переходу від цифрової революції до роботової. Людям потрібен діалог, з ними потрібно спілкуватися». |
| Тетяна Гузенко, заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА: «Розроблення «Комунікативної стратегії міста Києва на період до 2025 року» ‒ це реальна можливість участі киян в управлінні містом для визначення пріоритетів розвитку інфраструктури, сфери послуг, сервісів тощо. Головне ‒ забезпечення ефективного зворотного зв’язку з громадою та врахування громадської думки під час прийняття управлінських рішень». |