Організатор: Департамент суспільних комунікацій КМДА.
У обговоренні візьмуть участь:
- Марина Хонда, директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА;
- Сергій Лобойко, радник першого заступника голови КМДА;
- Тетяна Гузенко, заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА;
- Андрій Мірошниченко, радник заступника голови Київської міської державної адміністрації;
- Артем Стельмашов, начальник відділу з питань розвитку місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків Київради;
- Анастасія Магонова, генеральний директор ТОВ «Магонова та партанери»;
- Анатолій Храпчинський, директор з інвестицій та стратегії ТОВ «Магонова та партнери»;
- Эдуард Шестунов, директор ТОВ «Хайп Медіа»;
- Олексій Косих, головний виконавчий директор «PUSH-K Solutions»;
- Олексій Коваленко, представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»;
- Анна Боришкевич, представник робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва»;
- Наталія Хандога, начальник відділу публічних та цифрових комунікацій Департаменту суспільних комунікацій КМДА.
Коротко. У 2018 році Департамент суспільних комунікацій КМДА ініціював проведення інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва. Головна мета кампанії – популяризація ГБ та залучення киян до голосування за проекти, що отримали позитивну експертизу. За підтримки депутатів міської ради Департамент отримав на інформаційно-просвітницьку кампанію 1 млн. грн та провів необхідну тендерну процедуру. За рішенням тендерного комітету Департаменту переможцем визнано ТОВ «Магонова та партнери».
Під час інформаційно-просвітницької кампанії будуть проведені такі заходи:
- 10 інформаційно-просвітницьких кампаній в усіх районах м. Києва у вигляді міні-фестивалів;
- флешмоб (автопробіг);
- фінальний захід, присвячений останньому дню голосування і міжнародному Дню демократії;
- ГБШкола: як автору ефективно спланувати медіапросування свого проекту;
- «Сімейне свято «ГБФест»;
- інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій (розміщення реклами на зупинках);
- інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій та на поверхнях голографічних 3D-дисплеїв;
- розробка, виготовлення та розповсюдження брошури «Громадський бюджет у дії».
Жителі Києва почнуть віддавати свої голоси за проекти Громадського бюджету з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.
Початок – о 15.00.
Онлайн-трансляція ‒ за посиланням.