Головна  →  Новини  →  6 липня 2022

Кияни зможуть вирішувати житлово-комунальні питання через Telegram

Кияни зможуть вирішувати житлово-комунальні питання через Telegram

«Центр комунального сервісу» запускає канал зв’язку у Telegram для вирішення житлово-комунальних питань. Кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє комунальний концерн.

Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.

Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:
1. Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
2. Дарницький район – @CKS_DARN;
3. Деснянський район – @CKS_DESN;
4. Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
5. Оболонський район – @CKS_OBOLON;
6. Печерський район – @CKS_PECH;
7. Подільський район – @CKS_PODIL;
8. Святошинський район – @CKS_SVIAT;
9. Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
10. Шевченківський район – @CKS_SHEV.

Перейти до спискуВерсiя для друку