Головна  →  Коментарі  →  15 вересня 2015

Георгій Почепцов, професор, доктор філологічних наук: «Медіа та медіаринки втратили свої типові форми отримання грошей: безпосередньо від читача. Медіа фінансують не читачі, а рекламодавці. А це знову збільшує частку розважальності і знищує інтелектуальність. Сьогодні всі друковані медіа пішли у заробляння грошей в мережі, в чомусь це зрозуміло, але одночасно сумно. А сумні тенденції зазвичай наростають і наростають»

Георгій Почепцов, професор, доктор філологічних наук: «Медіа та медіаринки втратили свої типові форми отримання грошей: безпосередньо від читача. Медіа фінансують не читачі, а рекламодавці. А це знову збільшує частку розважальності і знищує інтелектуальність. Сьогодні всі друковані медіа пішли у заробляння грошей в мережі, в чомусь це зрозуміло, але одночасно сумно. А сумні тенденції зазвичай наростають і наростають»
Перейти до спискуВерсiя для друку