Ігор Ніконов, перший заступник голови КМДА: «Ми маємо на меті зробити так, щоб громадяни отримували необхідні адмінпослуги не виходячи з дому, тобто через інтернет. За рік міська влада на чолі з Віталієм Кличком вже втілила ряд успішних змін. З 1 вересня запроваджено sms-інформування заявників щодо розгляду справи і можна отримати послугу за допомогою «Картки киянина». Електронні звернення можна залишити через сучасний та зручний веб-портал, інформаційний кіоск або сторінку в Facebook»
- Про департамент
- Керівництво
- Структура
- Підрозділи
- Положення
- Особистий прийом
- Звернення громадян
- Накази
- Державні закупівлі
- Бюджетні програми
- Форма запиту на інформацію
- Очищення влади
- Доступ до публічної інформації
- Контакти
- Підпорядковані комунальні підприємства
- Громадське обговорення
- Конкурсний відбір на посади керівників підпорядкованих КП
- Нормативно-правова база
- Громадянське суспільство
- Портал електронних петицій Києва
- Консультації з громадськістю
- Громадська експертиза
- Громадська рада при КМДА
- Форум організацій громадянського суспільства
- Реалізація заходів, передбачених Указом Президента України від 26.02.2016 №68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні»
- Координаційна рада з питань сприяння розвитку громадянського суспільства при КМДА
- Ініціатива «Партнерство «Відкритий уряд»
- Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів
- Міські конкурси ІГС
- Громадська перспектива: прозора влада та активна громада
- ЯРМАРОК ПРОЄКТІВ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОП-100
- Громадський бюджет міста Києва
- Безбар’єрність
- Увічнення пам'яті
- Книговидання
- Журналістам